Nieuws Tweede bijeenkomst Sociale Dialoog Flex

Tweede sessie Sociale Dialoog Flex

Vanuit de pijler Quality of Work is Royal Schiphol Group de 'Sociale Dialoog Flex' gestart, samen met de uitzendbureaus die actief zijn op Schiphol. Deze sociale dialoog vind vier keer per jaar plaats en wordt door ons gefaciliteerd. Het doel is om de kwaliteit van werk in de uitzendbranche op Schiphol​ te verbeteren. 

Bovendien vindt Schiphol Group het belangrijk om met elkaar in gesprek te blijven over thema’s als arbeidsvoorwaarden, arbeidsomstandigheden, arbeidsinhoud en arbeidsverhoudingen​.

Afgelopen week vond de tweede bijeenkomst plaats. Naast elkaar bijpraten en een update van Lisa Blokker vanuit de afdeling Quality of Work, hebben we uitvoerig stil gestaan over nut en noodzaak van sociale veiligheid. Emma Keulen, van de afdeling Compliance & Ethics, leverde hier een belangrijke bijdrage aan.

De volgende dialoogsessie zal plaatsvinden op 1 juli a.s.

Onze community

Burger King
Douane
Victoria Schoonmaakbedrijf
babcock
asito
Viggo